Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Veel gestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Plaats uw gekozen items in de winkelmand.
  2. Klik rechtsboven op de winkelmand, vervolgens klikt u op ‘Doorgaan naar afrekenen’.
  3. Vul uw persoonlijke gegevens in, controleer deze zorgvuldig.
  4. Kies de gewenste bezorgoptie en klik op bijwerken.
  5. Kies de gewenste betaalmethode. Meer informatie over onze betaalmethodes vindt u hier.
  6. Tot slot vinkt u aan dat er akkoord wordt gegeven het betreft de algemene voorwaarden.
  7. Klik op de button ‘kopen’ om uw bestelling definitief te maken.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen? Vanuit welke landen kan ik een product kopen?

Wij bezorgen in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Betalen kan met iDeal, Mastercard, Visa, American Express en Maestro.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te wijzigen. Het is dus van groot belang dat u altijd goed uw order en persoonlijke gegevens naloopt voordat u de bestelling definitief maakt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren tot het moment dat de bestelling naar uw verzonden.

Mijn bestelling is niet gelukt/wat nu?

Is er iets misgegaan waardoor uw bestelling niet is gelukt of twijfelt u of het bestelproces goed verlopen is? Dan kunt u altijd onze klantenservice (+31 (0)43 608 8888) bereiken op werkdagen van 09.00 – 17.00 uur.

Ik krijg geen bevestigingse-mail, waar ik deze ontvangen?
U ontvangt de bevestigingse-mail na betaling op het door u opgegeven e-mailadres, mogelijk komen deze e-mails in uw ongewenste e-mailbox binnen. Als u ons e-mailadres opslaat komen deze e-mails in de toekomst in uw inbox terecht.

 

Betalen

Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?

In de OC Boutique kunt u betalen met iDeal, Mastercard, Visa, American Express en Maestro.

Krijg ik een online factuur?

Wanneer u een bestelling hebt geplaatst binnen onze webshop, ontvangt u een bevestiging van uw order via e-mail waarbij de factuur wordt bijgevoegd. De e-mail kan binnenkomen in uw ongewenste e-mail.

Kan ik achteraf betalen?

Nee, helaas is dit geen optie en betaalt u direct in de webshop.

Is mijn betaling gelukt?

Het kan gebeuren dat er iets misgaat in het betalingsproces. Wilt u zeker weten of uw betaling goed is doorgekomen, nadat u bv. een foutmelding ontvangen hebt?

 

Bezorgen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij doen onze uiterste best om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te versturen. Echter doordat wij met verschillende merken werken kan het zijn dat sommige producten afwijken qua levertijd. U kunt bij ieder product zien wat de geschatte levertijd is. Zodra uw pakket verzonden is, ontvangt u hierover een e-mail en kunt u uw pakketje d.m.v. de track & trace code volgen tot aan ontvangst.

Moet ik de verzendkosten betalen?

Ja, de verzendkosten zijn voor u als klant. Deze worden automatisch bij het betaalproces bij de bestelling opgeteld.

Kan ik mijn adres wijzigen na het plaatsen van een bestelling?

Helaas kan er in ons systeem geen wijziging meer gemaakt worden nadat de bestelling definitief geplaatst is. Daarom blijft het belangrijk om altijd uw persoonlijke gegevens goed te controleren voordat u uw bestelling afrondt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem dat gerust contact op met de klantenservice (+31 (0)43 608 8888), houdt uw bestelnummer hier bij de hand.

Mijn pakket is nog niet afgeleverd, wat nu?

Het kan zijn dat uw pakketje een iets langere verzendtijd heeft door bv extreme drukte. Zodra uw pakketje is verstuurd ontvangt u van ons team een track & trace code om uw bestelling te volgen.

 

Ruilen/Retourneren

Wat is de retourtermijn?

Bij Oostwegel Collection Boutique hebt u de mogelijkheid om uw bestelling te retourneren binnen 14 werkdagen na de verzenddatum. Zorg er wel voor dat de producten onbeschadigd zijn en voorzien van de verzegeling van de verpakking wanneer u uw bestelling wilt retourneren.

Binnen welk termijn wordt mijn retourzending verwerkt?

Wanneer we uw retourzending ontvangen hebben, ontvangt u hierover een e-mail. De verwerking van de retourzending kan tot maximaal 14 dagen duren. Als de retour verwerkt is, ontvangt u hierover een vervolg e-mail en kunt u binnen enkele dagen het bedrag terug op uw rekening verwachten.

Zijn de retourkosten voor eigen rekening?

Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij uw product gebreken vertoont en/of defect is.

Kan ik mijn items ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wilt u toch liever een ander artikel, plaats dan zelf een nieuwe order.

Kan ik meerdere bestellingen in één retour samenvoegen?

Ja, dit is mogelijk, zorg er dan wel voor dat beide retourformulieren met het pakketje meegaan.

Kan ik mijn items op één van Oostwegel Collection haar locaties ruilen en/of retourneren?

U bent van welkom om uw artikelen bij de receptie van Château St. Gerlach te ruilen of retourneren tot het bedrag van € 60,-.

 

Garantie

Mijn product/bestelling vertoont gebreken, wat nu?

Dat is niet de bedoeling. Dit lossen wij graag voor u op. Neem contact op met onze klantenservice (+31 (0)43 608 8888) op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 of via [email protected]. We bespreken dan graag de mogelijkheden met u.

Hoe lang heb ik garantie?

Voor alle artikelen die u bij onze boutique hebt gekocht geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Als uw aankoop een gebrek vertoont, staan wij uiteraard voor u klaar om je te helpen.